Taxi och vinglas

Ska snart åka iväg och agera taxi åt min far (ombytta roller någon?). För att hålla mig vaken lyssnar jag på när Maria Montazami pratar om sin vinglas-samling. De ska vara kalla, långa och kliiing, låta klunk klunk klunk. Ska också samla på vinglas när jag blir stor, fast på heltid. 

Hjärta

Hej kompisar!
 
Hoppas ni haft en härlig dag med en massa kärlek och presenter. Själv fick jag tamponger och choklad, bästa kombon!
 
Ska avsluta firandet med mitt guilty pleasure: Farmen. Suggan föder kultingar och jag äter godis. Mys!

Only know you love her when you let her go

 And you let her go
 
 
Saknade fina du, always in my heart

Only know

Ibland känns allt så bääh. Nu är allt bääääh. Mina starka egoistiska drag drar sig undan en aning. Det enda ljus jag kan se för närvarande är att jag ska få unna mig sallad från salladsbaren till lunch imorgon. Happy sad girl

Create your own summer

 
 

Drunk in the morning


Philosophy

Gick en mysig promenad med mina underbara pojkvän igår. Nature is beautiful sometimes! Så är även min Andreas. Bästa, finaste älsklingen! 
 
Jag gillar att filosifera och grubbla över saker och ting. Jag har kommit fram till det ultimata sättet att ge igen på värld och omgivning när allt bara är skit. Hur? Jo, man spoilar helt enkelt slutet på en jäkligt bra tv-serie eller en ny sevärd film på facebook (extremt utförligt). Fast det måste inte vara en bra och sevärd film då människor i största allmänhet har kass smak. Poängen är ju faktiskt att irritera så mycket och så många som möjligt på så kort tid som möjligt. Så jävla bra!