Handlingsförlamad person med beslutsångest

Hey bloggish!

Är inte bara Frida längre, jag är Jobbsökande Frida. Alla som varit i detta stadium vet hur handlingsförlamad man blir så fort man får syn på texten: "Bifoga din bild här". Eh jaha, jag ska alltså bifoga en bild... på mig... där jag ser normal, duktig, noggrann och trevlig ut. Okej, då var det slut på det lilla roliga. Låt oss sitta och stirra på skärmen i 20 min istället. Eller funkar facebook-profilbilden? Nä, tänkte väl det.

På tal om jobbiga situationer, idag damsög jag upp min strumpa. Vad gör man liksom? Att öppna damsugarpåsen eller att inte öppna damsugarpåsen, det är frågan. Beslutsångest.

Nu avslutar vi mitt mest intressanta inlägg någonsin. Natti!

Paradise

 
Himmelriket på jorden. Så vacker och så fint, så fint och så vackert. Vi lyckades pricka in soldagarna i år också. Människan i skiduthyrningen sa att det var jag som kom med vackert väder, happy girl!
 
Är peppad på livet just nu. Smider planer med älsklingen och känner att allt i livet går bra och det som inte gör det är inte livet. Typ, lite kortfattat cirka ungefär. 
 
 

Cirka asbra

Åh hej! Har jag en blogg? Så trevligt!

How's life? Jo tack, cirka ganska asbra. Fick träffa världens bästa Bexy för första gången på hundra år idag. Vill här med avslöja att vi lämnar våran tjockis-äta-mat-livsstil och istället drar igång operation snygg rumpa. Yes, korrekt, vi har skaffat gymkort. Oh my god!

Vad mer är asbra? Jo, har gjort en favorit i repris i Sälen med min boyfriend och hans familj. Höjdpunkten var all god mat. RIP frosseri

Skulle kunna bjuda på bilder men orkar inte. Natti!