Lilla Frida...

Hej blogg!
 
 
Sitter för närvarande hemma hos min mormor och kollar i album. Tanken var att jag skulle hitta bilder som inte är allt för gamla och som visar min originalhårfärg. Ska under sommaren försöka få tillbaka min ljusa färg för att slippa färga håret 24 gånger i månaden. Tyvärr fann jag inte vad jag sökte. Istället fick jag ett kallt uppvaknande när jag insåg att jag alltid varit lika psyko. Har väl haft en romantiserad bild av min barndom, hur jag var ett normalt barn helt utan konstiga drag och beteenden. Önskar att jag kunde visa er lite outfit-bilder från min hippie-tid (5-11 år ca) men jag har något som kallas för självbevarelsedrift och låter därför bli. 
 
Detta är väl inte vad jag vill ta med och visa frisören...



 
Näst sista bilder är sjuuuukt creepy. Bör jag avstå från att skaffa egna barn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback